Onderhoud 5 jaar All-in-House-service

Maak gebruik van All in House Service; de service van Maron meubels & keukens die ervoor zorgt dat je 5 jaar lang zorgeloos kunt genieten van je nieuwe zitmeubel en karpet.

Hoe werkt het?

Je kunt uitsluitend bij aanschaf van je nieuwe aankoop de All in House Service afsluiten. Voor een geringe meerprijs per zitplaats of karpet ontvang je niet alleen een speciaal ontwikkeld verzorgings-/beschermingsproduct, maar ook 5 jaar aanvullende service. Deze aanvullende service bestaat uit constructieservice en vlekkenservice. All in House Service biedt 5 jaar aanvullende service op problemen die niet onder de normaal geldende fabrieksgaranties vallen. Je bent voor deze periode dus gegarandeerd van professionele hulp bij eventuele calamiteiten. En is het nodig, dan wordt de service gewoon bij je thuis verricht.


Constructieservice

5 jaar aanvullende constructieservice op banken:

  •  Verwijderen van pilling bij textiel.
  •  Opspannen van de bekleding als deze overmatig is gaan rimpelen of plooien.
  •  Verstevigen en/of opvullen van vaste zittingen als deze overmatig zijn gaan inzakken.
  •  Aanspannen van singelbanden.
  •  Herstellen of vervangen van nosagveren of binnenvering.
  •  Repareren van losgeraakte stiknaden.
  •  Herstellen van bedieningsmechanieken.
  •  Verstevigen en/of opvullen van losse bankkussens.
  •  Verhelpen van piep- en kraakgeluiden.
  •  Vastzetten van losgeraakte verbindingen.
  •  Vastzetten van losgeraakte knopen.
  •  Herstellen of vervangen van gebroken regelwerk.
  •  Vastzetten van losse verenclips.
  •  Herstellen of vervangen van elektrische delen zoals motoren, trafo’s.

Vlekkenservice -textiel

5 jaar bescherming & vlekkenservice op banken, fauteuils, stoelen & karpetten:

Indien je een meubel aanschaft met een bekleding van textiel of een karpet van textiel, dan voorzie je dit zelf van een hoogwaardige textielbescherming. De onzichtbare vezelbeschermer maakt het oppervlak optimaal vlekwerend en daarmee zeer gebruiksvriendelijk. Door deze bescherming zijn vlekken eenvoudig te reinigen en krijgen vloeistoffen geen kans om een blijvende vlek te veroorzaken in de meubelstof of karpet. Wanneer er onverwacht toch een blijvende vlek ontstaat, kun je een beroep doen op onze professionele service.

 

Leder & lederlook

5 jaar verzorging & vlekkenservice op banken, fauteuils & stoelen:

Je ontvangt voor de volledige serviceperiode hoogwaardige verzorgingsproducten. De verzorgingsproducten zorgen ervoor dat het leder of lederlook de benodigde ‘voeding’ krijgt zodat het zijn natuurlijke souplesse behoudt, optimaal wordt beschermd en volledig kan worden gereinigd. Wanneer er onverwacht een blijvende vlek ontstaat op het meubel kun je een beroep doen op onze professionele service. Voor geschuurd, gewaxt en geolied leder geldt een beperkte vlekkenservice. Deze service geldt alleen voor dranken en voedingsmiddelen.

 

De sterke punten in een notendop:

  •  5 jaar garantie zonder afbouw of eigen risico
  •  5 jaar aanvullende constructieservice
  •  5 jaar uitgebreide vlekkenservice
  •  Verzorgings- / beschermingsproducten op maat voor de gehele looptijd
  •  Servicemonteur aan huis

 

Servicecertificaat

Na het afsluiten van de All in House Service, zal Pronto Wonen je aanmelden bij All in House B.V. Zodra de aanmelding is verwerkt, ontvang je per e-mail een persoonlijk Servicecertificaat. Dit certificaat is voorzien van een uniek servicenummer. Mocht je in de looptijd van 5 jaar aanspraak willen maken op deze service, dan kun je je binnen 3 werkdagen na het ontstaan van het probleem of de vlek telefonisch bij het Service Centre melden of via de website van Pronto Wonen. Wacht niet en neem gelijk contact op! All in House Service is geldig in heel Nederland, België en Duitsland. Het Servicecertificaat is persoonsgebonden en niet overdraagbaar. 

 

Uitgesloten van deze service:

Productspecifieke eigenschappen, die bijdragen aan het karakter van het meubel. Normale aanvuiling, slijtage en bijtende stoffen. Oneigenlijk gebruik van het meubel.

 

All in House service centre:

Voor vragen, adviezen of melden van klachten, staat het All in House Service team je graag te woord van maandag t/m vrijdag van 9.00 - 17.00 uur via tel. nr. +31 (0)55 357 54 11.