Hartelijk dank dat u de moeite neemt om uw reclamatie aan ons door te geven. Dankzij u kunnen wij onze artikelen blijven verbeteren.
Heeft u bij aankoop van uw meubel gekozen voor de ALL IN HOUSE SERVICE, neem dan direct contact op met ALL IN HOUSE tel.nr: 055 – 3575411.
De service centermedewerkers staan u graag te woord van maandag t/m donderdag van 9.00 – 16.00 uur. Houd uw certificaatnummer hiervoor bij de hand.
Heeft u geen All In House Service en mocht u, ondanks onze zorgvuldige behandeling en controle, aanmerkingen hebben op uw meubelen, dan vragen wij u onderstaand serviceformulier zo compleet mogelijk in te vullen. Hiermee kunnen wij uw service-aanvraag correct afwikkelen.
Wanneer uw serviceaanvraag gegrond is, conformeert Maron Meubels & Keukens zich aan de CBW productgarantie. Op aankopen vanaf 1 juli 2017 geeft Maron 2 jaar volledige garantie bij constructie- en fabrieksfouten.
Om de voortgang van uw reclamatie te kunnen bevorderen is het van essentieel belang duidelijke foto’s aan te leveren. Hoe duidelijker de foto’s, hoe beter wij uw reclamatie kunnen behandelen. Wij vragen u om een duidelijke overzicht foto te nemen waar wij uw complete meubel op kunnen terug zien. Tevens vragen wij u om enkele detailfoto’s van het probleemgebied aan te leveren.
Na ontvangst van dit formulier en de foto’s wordt uw aanvraag direct in behandeling genomen en krijgt u binnen 1 week bericht over de verdere afhandeling.
Elke zondag open! Elke vrijdag open tot 20:00 uur!
Bekijk onze openingstijden